“Word wereldberoemd in je doelgroep”

-in samenwerking met Harry Clarijs-

In september zijn onze collega’s Romy Heijser (inside sales), Hamza van der Maas (outside sales) en Ruby
Vermaat (Office manager & HR), begonnen aan een super leuk, maar vooral leerzaam project in
samenwerking met Harry Clarijs.
Het “word wereldberoemd in je doelgroep!” programma is een eenvoudig maar uiterst effectief
instrument om ervoor te zorgen dat iedereen in je doelgroep weet wat je voor hem of haar kan
betekenen. Je hoeft niet zelf de boer op; potentiële klanten komen als vanzelf naar je toe met vragen.
En dan is de belangrijkste hobbel al genomen. Want als je doelgroep je eenmaal kent als expert op jouw
gebied, is er grote kans dat ze ook klant worden.
Dit programma heeft een duur van 3 a 4 maanden en we zijn nu ongeveer halverwege het traject. Ben je
benieuwd naar de voortgang van dit traject? Houd dan onze social media kanalen in de gaten.

“Ik vind het erg leuk om hieraan mee te doen samen met een aantal andere collega’s aangezien je toch
op een andere manier met LinkedIn gaat werken en ook op een andere manier naar dit platform gaat
kijken. Heel fijn om wekelijks gecoacht te worden en hierdoor te groeien als persoon en
naamsbekendheid te creëren in je netwerk”.
Romy Heijser

“Samenwerken met Harry is een geweldige ervaring! Dankzij zijn programma, zijn we meer bewust van
de noodzaak van werken aan je netwerk en denken vanuit perceptie van de klant. Inhoud met humor
combineren waardoor het verhaal beter blijft hangen. Ik kijk er toch stiekem iedere keer weer naar uit”.
Hamza van der Maas

“Elke week kijk ik er weer naar uit om verder te gaan met het dit interessante, educatieve programma.
Niet alleen een goede leerschool voor jezelf als persoon, maar ook voor de ontwikkeling van het bedrijf.
We leren hoe wij met ons bedrijf naar buiten kunnen treden en wat belangrijk is voor een goede
samenwerking. Harry is een enthousiaste coach die net als ons denkt, namelijk ‘niet lullen maar
poetsen’. Echt fijn om zo’n goede klik met elkaar te hebben.
Ruby Vermaat

“Het is heerlijk samenwerken met ADTS. De leergierigheid van iedereen met het “word wereldberoemd
in je doelgroep!” programma is hoog. Iedere medewerker spant zich in om haar/zijn bijdrage te leveren
om de verdere groei van de onderneming te realiseren. En … er is ook ruimte om flink met elkaar te
lachen. Allemaal in het DNA van het bedrijf. Dat is toch fijn dat je daarbij betrokken bent!”
Harry Clarijs