Word wereldberoemd in je doelgroep

1 december 2020

Het ‘Word wereldberoemd in je doelgroep!’ programma is een eenvoudig maar uiterst effectief instrument om ervoor te zorgen dat iedereen in je doelgroep weet wat je voor hem of haar kan betekenen. Je hoeft niet zelf de boer op; potentiële klanten komen als vanzelf naar je toe met vragen. En dan is de belangrijkste hobbel al genomen. Want als je doelgroep je eenmaal kent als expert op jouw vakgebied, is er grote kans dat ze ook klant worden. 

In september zijn ADTS’ers Romy Heijser (inside sales), Hamza van der Maas (outside sales) en Ruby Vermaat (Office Manager & HR) begonnen aan dit superleuke, maar vooral leerzame project in samenwerking met Harry Clarijs. We zijn nu halverwege het programma, tijd dus om eens te kijken hoe het gaat.  


Groeien als persoon

“Ik vind het erg leuk om hieraan mee te doen samen met een aantal andere collega’s aangezien je toch op een andere manier met LinkedIn gaat werken en ook op een andere manier naar dit platform gaat kijken. Heel fijn om wekelijks gecoacht te worden en hierdoor te groeien als persoon en naamsbekendheid te creëren in je netwerk”, zegt Romy Heijser over het programma.
 

Denken vanuit perceptie van de klant 

Hamza van der Maas vindt het samenwerken met Harry is een geweldige ervaring! Dankzij zijn programma, zijn we meer bewust van de noodzaak van werken aan je netwerk en denken vanuit perceptie van de klant. We combineren inhoud met humor, waardoor het verhaal beter blijft hangen. Ik kijk er toch stiekem iedere keer weer naar uit”.
 

Niet lullen, maar poetsen 

“Elke week kijk ik er weer naar uit om verder te gaan met het dit interessante, educatieve programma.”, zegt Ruby Vermaat. “Niet alleen een goede leerschool voor jezelf als persoon, maar ook voor de ontwikkeling van het bedrijf. We leren hoe wij met ons bedrijf naar buiten kunnen treden en wat belangrijk is voor een goede samenwerking. Harry is een enthousiaste coach die net als ons denkt, namelijk ‘niet lullen, maar poetsen. Echt fijn om zo’n goede klik met elkaar te hebben.
 

Fijne samenwerking 

“Het is heerlijk samenwerken met ADTS. De leergierigheid van iedereen binnen het ‘Word wereldberoemd in je doelgroep!programma is hoog. Iedere medewerker spant zich in om zijn of haar bijdrage te leveren, om de verdere groei van de onderneming te realiseren. En…er is ook ruimte om flink met elkaar te lachen. Allemaal in het DNA van het bedrijf. Dat is toch fijn dat je daarbij betrokken bent!”, aldus Harry Clarijs. 

Het hele programma duurt 3 á 4 maanden. Ben je benieuwd naar de voortgang van het traject? Hou dan onze social media kanalen in de gaten. 

Deel dit bericht via één van de volgende kanalen: