Schrijf je in voor
onze nieuwsbrief!

Moderne directeur zonder eigen kantoor

document
Artikel
3 min.

Geen bedrijf zonder directeur. Iemand die eindverantwoordelijk is en samen met collega’s elke dag bouwt aan het bedrijf om deze te verbeteren en te laten groeien. Wat voor directeur is Bernhard van der Linde van ADTS?

 

Denken in oplossingen

Bernhard schuift elke ochtend aan bij het salesteam van ADTS: “Tijdens deze meetings nemen we alle vraagstukken door en zoeken we naar oplossingen voor onze uitdagingen. Binnen een half uur is iedereen bijgepraat en gaan we direct aan de slag. Tussendoor beantwoord ik mijn mail. De hele dag staat in het teken van vraagstukken doornemen en contact met collega’s – het is één van mijn belangrijkste taken. Voorheen deed ik nog veel zelf en nu ben ik vooral bezig met controleren en assisteren. Zaken gaan sneller en ik heb vertrouwen in het team.”

 

Continu verbeteren

Perfectionisme is een streven van Bernhard, ook voor de klanten van ADTS: “Ik ben van nature behoorlijk perfectionistisch en dat trek ik door in onze dienstverlening. We zorgen dat klanten datgene ontvangen wat nodig is. Vandaag de dag worden steeds hogere eisen gesteld aan de ICT-infrastructuur. Dankzij onze Cisco Certificeringen op het gebied van Collaboration en Security, en onze ISO 9001 en 27001 certificeringen, blijven wij op de hoogte van alle veranderingen in de markt en verbeteren we onszelf continu.”

Klanten helpen met ICT-oplossingen;
dat is de reden waarom Bernhard ADTS
is gestart.

Geen eigen kantoor

Collega’s en klanten kunnen eenvoudig contact zoeken met de directeur van ADTS: “Ik ben onderdeel van het team en hoor graag waar ze tegenaan lopen. Samen verbeteringen doorvoeren en een slimme aanpak creëren. Om dit voor elkaar te krijgen zit ik gewoon op de afdeling en niet in een eigen kantoor. Zelf kan ik ook tegen dingen aanlopen en dan ga ik altijd eerst bij mezelf te rade. Of ik overleg met de andere MT-leden voor een snelle oplossing.”

 

Start ADTS

Klanten helpen met ICT-oplossingen; dat is de reden waarom Bernhard ADTS is gestart. Hij vertelt: “Van origine ben ik techneut en hoewel de focus nu op de verkoop ligt, was het een uitdaging om me hier volledig op te richten. We hebben nu een uitgebreid salesteam, waardoor we zaken zijn opgestart en hebben verbeterd. Door het hele bedrijf zijn deze verbeteringen nodig omwille van het vertrouwen en de eisen van onze klanten. Tijdens mijn werk heb ik met verschillende mensen contact; de ene keer met de klant of leverancier en dan weer met het ADTS-team. Dat maakt mijn werk leuk en uitdagend. Samen met het ADTS-team gaan we op zoek naar de juiste oplossing door technisch goed op de hoogte te zijn van alle mogelijkheden van de Cisco-producten. Vervolgens verbeteren wij onze dienstverlening richting de klanten.”

 

SONA-tool als tijdelijke dienst

ADTS heeft net een nieuw product op de markt gezet, namelijk de SONA-tool: “Dit is een kortlopende dienst waarmee klanten na één maand een rapportage ontvangen over de beveiliging en het gebruik van hun ICT-infrastructuur. En welke mogelijkheden ADTS biedt voor een optimale beveiliging. In de praktijk blijkt de beveiliging niet altijd goed geregeld en dan is de SONA-tool een uitkomst vanwege de inzage in risico’s en huidige status. Ik zou zeggen; activeer de SONA-tool direct na het lezen van dit verhaal.”

 

Tijd maken voor leuke dingen

Bij ADTS gebeurt altijd wel wat: “In de voorbereiding voor een klantgesprek bedacht ik me dat het misschien leuk zou zijn om een keer pannenkoeken te eten. Met het gevolg dat ik 2,5 uur pannenkoeken heb gebakken voor alle aanwezigen. Iedereen had heerlijk gegeten en het was een zeer geslaagde dag. En nog veel belangrijker; de klant was meer dan tevreden met onze input voor een nieuw project.”

Hoe kunnen wij je helpen?