Waarom kiest ADTS voor Cisco, waarom kiezen onze klanten voor Cisco, en nog veel belangrijker, waarom gaat een potentiële klant voor Cisco?
Geen bedrijf zonder directeur. Iemand die eindverantwoordelijk is en samen met collega’s elke dag bouwt aan het bedrijf om deze te verbeteren en te laten groeien. Wat voor directeur is Bernhard van der Linde van ADTS?
Zonder goede engineers, geen goede IT-oplossingen. Ze hebben veel contact met de klant en gaan niet weg totdat alles getest is. Rogier Kastelein is engineer en verantwoordelijk van de uitvoer van projecten en oplossen van 2e en 3e lijns Servicedesk problemen.
“Binnen ADTS ICT BV ben ik samen met mijn directe collega Ruby Vermaat verantwoordelijk voor de HR-vraagstukken. Naast mijn rol als HR Manager ben ik ook verantwoordelijk voor de inkoop en facturatie. Mijn dag begint altijd met een zelfgemaakte cappuccino en daarna start ik vaak met de mailboxen en een to do-lijst. “Ad-hoc werkzaamheden zorgen ervoor dat de takenlijst nooit af is, maar dat maakt het werken bij ADTS ook heel fijn en uitdagend!”
Als HR-medewerker is het belangrijk om je collega’s goed te informeren over ergonomisch werken. Maar wat houdt dit nu precies in? Het draait om een juiste werkhouding en mentale en lichamelijke herstelmomenten. Deze zijn voor veel beroepsgroepen een belangrijk onderdeel van het functioneren. De combinatie van ergonomie en werk is enorm belangrijk.
De servicedesk is het kloppend hart van ADTS. Alle vragen en aanpassingen van de klanten komen hier per telefoon of e-mail binnen. Deon en Shilan beantwoorden alle binnenkomende vragen en registreren ze in het ticketsysteem.
De tijd dat je goed beschermd was met antivirussoftware is allang verleden tijd. Veel antivirusprogramma’s maken je computer alleen maar trager en bieden nauwelijks tot geen bescherming tegen geavanceerde en steeds veranderende cyberaanvallen. In deze blog geven we je 5 redenen waarom je niet alleen op antivirussoftware moet vertrouwen.
We are ADTS! Een IT-specialist waar het allemaal net een beetje anders gaat. Daar zijn we namelijk stiekem best een beetje trots op. Zelfs zo trots, dat we ook bij werving en selectie onze nieuwe collega’s toetsen op de ADTS-factor.
Als nieuwe collega wordt mij vaak gevraagd wat ik nou precies doe in mijn nieuwe functie. De perfecte aanleiding om jullie een digitale kijk te geven achter de schermen bij ADTS.
We hebben er al eerder over verteld; het “Word wereldberoemd in je doelgroep”-programma wat de commerciële mensen van ADTS volgden bij Harry Clarijs. Een jaar lang hebben Hamza, Romy en Ruby samen met Harry gekeken naar manieren waarop je ervoor kunt zorgen dat iedereen in je doelgroep weet wat je voor hem of haar kan betekenen. Dit gaat veel verder dan je producten of diensten aanprijzen, het gaat om je persoonlijkheid en hoe je communiceert. Hoe kun je mensen helpen?
Al meer dan een jaar hebben organisaties wereldwijd te maken met lange levertijden door een groeiend tekort aan hardware. Met name chips voor processoren zijn schaars! Ook collega Romy kreeg te maken met dit probleem toen zij voor een klant nieuwe hardware nodig had, maar de oplossing kwam uit een onverwachte groene hoek!
Vandaag is het Internationale Vrouwendag. Een goed moment om stil te staan bij vrouwen in de IT-branche. Het aantal vrouwen in IT groeit al jaren en wordt ook gestimuleerd vanuit de United Nations. Het doel is om vrouwen enthousiast te maken voor IT en zo de disbalans kleiner te maken. Ook Romy maakte vorig jaar de overstap naar IT en koos voor ADTS.
ClubCisco, het exclusieve partner platform van Cisco, zet elke maand een partner in de spotlight. Deze maand is de eer aan ADTS. Het hele artikel kun je ook teruglezen op ClubCisco.
Niet alleen technologische vooruitgang heeft impact op onze manier van werken, ook demografische ontwikkelingen zorgen ervoor dat er andere verwachtingen en eisen ontstaan.
Het ‘Word wereldberoemd in je doelgroep!’ programma is een eenvoudig maar uiterst effectief instrument om ervoor te zorgen dat iedereen in je doelgroep weet wat je voor hem of haar kan betekenen. Je hoeft niet zelf de boer op; potentiële klanten komen als vanzelf naar je toe met vragen. En dan is de belangrijkste hobbel al genomen. Want als je doelgroep je eenmaal kent als expert op jouw vakgebied, is er grote kans dat ze ook klant worden.